Блог

В цілому, на думку фахівців, на сьогоднішній день основними факторами конкурентної боротьби між офісними перевізниками Києва є:

  • ціна;
  • якість
  • комплексність послуг (широта спектра основних, додаткових і суміжних послуг)
  • швидкість виконання переїзду
  • кваліфікація персоналу
  • репутація компанії.

 

Якщо виключити останній фактор - репутацію, яка була закріплена, стале уявлення ринку про рівень якості і вартості послуг компанії, то можна обмежитися розглядом тільки двох факторів - ціни і якості послуг. Основною конкурентною перевагою випадкових і приватних перевізників є саме низька ціна. Тільки за рахунок неї пропозицію послуг подібної якості все ще продовжує знаходити попит у компаній, що орієнтуються в першу чергу на дешевизну перевезення, ставлячи на другий план його якість. Однак, як показує практика, ціна послуг «любителів» в більшості випадків набагато перевищує попередньо заявлені показники, оскільки визначається, як правило, в залежності від загального часу переїзду, включаючи вантажно-розвантажувальні роботи. При цьому, якщо в процесі переїзду трапляється якась непередбачена затримка (затор на дорозі, поломка автомобіля або ліфта в будинку), час простою оплачується замовником. Крім того, якщо в разі відсутності вантажного ліфта і / або негабаритності вантажу його необхідно піднімати вручну, замовник змушений платити за кожен додатковий поверх. При використанні послуг професійних перевізників сума угоди, складена в калькуляції і зазначена в договорі, навіть в разі виникнення форс-мажорних обставин залишається незмінною.

 

Якщо проаналізувати якість послуг мувінгових компаній України, а точніше його основної складової - комплексності обслуговування (оскільки за відсутності кваліфікованого персоналу швидко виконувати широкий спектр робіт неможливо), то можна зробити висновок, що робота непрофесійних перевізників зводиться тільки до навантаження, доставки та розвантаження майна компанії. Ні про яке додатковий сервіс, включаючи страховку майна, що перевозиться, установку меблів, оргтехніки і так далі,мова не йде. І якщо відсутність додаткового обслуговування не можна вважати винятковою проблемою, то нехтування необхідністю страхування майна, що перевозиться і відповідальністю перевізника (через небажання нести додаткові витрати на виплату страхових внесків) саме такою і є, оскільки низька якість використовуваного обладнання і транспорту, непрофесіоналізм персоналу в значній мірі підвищують ризик пошкодження вантажу.

 

Для професійних муверов, що використовують найбільш безпечне обладнання та транспортні засоби, ризик нанесення шкоди і пошкодження майна при перевозі набагато нижче, проте вони, прагнучи максимально розташувати до себе замовника і убезпечити себе від можливих ризиків, в обов'язковому порядку страхують свою відповідальність і перевозяться вантажі. В результаті ціна зростає, але загальний рівень сервісу, а, відповідно, і лояльності замовника, зростають ще більшою мірою.

Відносна, на перший погляд, дешевизна послуг непрофесійних перевізників обертається ймовірністю величезного збитку, який ніхто не буде відшкодовувати. Крім того, компанія-замовник змушена самостійно вирішувати всі додаткові питання, пов'язані з перевезенням, що завжди неефективно, або ж вдаватися для цього до послуг інших фірм, що пов'язано з додатковими витратами. Всього цього можна уникнути, звернувшись до професіоналів.

photo5370704609506603217

ПРОЦЕДУРА ПРАВИЛЬНОГО ПЕРЕЕЗДА
Як правило, західні і найбільш професійні вітчизняні мувінгові компанії пропонують наступну процедуру переїзду офісу:
1) Подача попередньої (мінімум за 1-2 дня) заявки (деякі компанії надають можливість подачі заявки в мережі Internet шляхом заповнення відповідної форми).
2)Безкоштовна оцінка вартості перевезення з виїздом менеджера компанії-перевізника на об'єкт проведення робіт.
3) Висновок перед початком робіт договору, згідно з яким перевізник несе повну матеріальну відповідальність за збереження всього майна. У договорі також вказуються терміни і умови переїзду. Оплата, як зазвичай, здійснюється після закінчення всіх робіт.
4) Розробка ретельного плану переїзду й узгодження часу проведення робіт з робочим графіком офісу.
5) Доставка всім співробітникам офісу коробів для упаковки особистих речей, після чого коробки запечатуються і на них наклеюються спеціальні стікери, напис на яких буде містити всю необхідну інформацію: поверх, відділ, номер місця, П.І.Б. співробітника. Такі ж стікери надаються кожному співробітнику для маркування всіх предметів робочого місця.
6) Покриття підлоги та одвірків спеціальним матеріалом для унеможливлення пошкодження поверхонь перевезеного майна.
7) Розбирання і упаковка меблів, предметів інтер'єру, документів і оргтехніки з подальшою їх маркуванням для уникнення плутанини при розміщенні в новому офісі.
8) Упаковка спеціальним чином всього обладнання, комп'ютерів, офісної і побутової техніки, цінних і тендітних речей в спеціальні короби з ізольованими відсіками і подальший їх перевіз з особливою акуратністю.
9) Обов'язкове маркування коробок при упаковці документів і особистих речей співробітників (з міркувань конфіденційності упаковка документів виконується компанією-замовником самостійно, для чого Мувер надає відповідний пакувальний матеріал).
10) навантажувальні роботи.
11) Транспортування з використанням тільки спеціалізованого, попередньо підготовленого транспорту.
12) Вивантаження і підйом на відповідні поверхи.
13) Розпакування майна, що перевозиться і виконання складання меблів.
14) Розстановка меблів в новому офісі відповідно до побажань замовника за попередньо складеним їм плану.
15) Розпакування, збірка, розстановка і підключення оргтехніки, комп'ютерів, побутової техніки тощо.
16) Вивіз сміття, що утворилося в процесі робіт, і прибирання приміщень.