Блог

Більшість людей трапляються переїзди, тому багато хто користується послугами мувінгової компанії. Якщо Вам потрібно перевезти речі, меблі, побутову техніку з одного місця до іншого, довіртеся нам. До наших переваг належить доступна вартість послуг, дотримання термінів та відповідальне ставлення до роботи. Мувери навчені всім тонкощам переїзду, тому забезпечується безпека майна. Нас рекомендують родичам, друзям та колегам по роботі. 

Як розраховується вартість послуг?

Перше питання, яке виникає у нових клієнтів: дорого чи ні користуватися послугами мувінгової компанії? Однозначна відповідь – недорого. Ви це відразу зрозумієте, щойно подумаєте, скільки процесів потрібно виконати, щоб результат відповідав очікуванням. У квартирному, офісному та дачному переїздах є багато нюансів, відомих лише кваліфікованим фахівцям.

Поговоримо про те, як розраховується вартість послуг. На запитання, чи дорого ні, легко дати відповідь. Ми добре організували роботу, причому не тільки етапи, безпосередньо пов'язані з переїздами. У нас є калькуляція корисних дій: година людини, година автомобіля та певна кількість коробок по одиницях. Ми надаємо таку інформацію кожному клієнту перед переїздом та робимо попередній розрахунок.

Що мається на увазі під попереднім розрахунком, запитаєте Ви? Менеджер мувінгової компанії «Наш переїзд» прикидає кількість робочих годин людей та автомобіля. При цьому він керується тим, яку роботу потрібно виконати і наскільки вона складна. Також менеджер визначає кількість пакувальних матеріалів, які будуть потрібні для того, щоб все упаковати та дбайливо перевезти з одного місця в інше.

На цьому етапі є ще один ключовий момент. Інформацію про складність поставленого завдання надає клієнт або представник мувінгової компанії приїжджає на об'єкт і оцінює ситуацію. У кожному випадку використовується один із вищеописаних варіантів, оскільки це важливо.

Звертаємо увагу, що попередній розрахунок - приблизна інформація. Сума може змінюватися в один або в інший бік, але не більше ніж 10% від оцінки. Ми про це одразу говоримо клієнтам та попереджаємо, що розрахунки приблизні. Надалі, коли вже буде складено план дій, усе буде ретельно продумано, тоді можливі зміни вартості послуг.


Переїзд разом з нами – доступна послуга

Ми ніколи не завищуємо ціни, а керуємося точними розрахунками. Вартість послуг зазначається на офіційному сайті мувінгової компанії. За бажанням Ви можете ознайомитися з цікавою інформацією.

Наприклад, розглянемо квартирний переїзд. У вартість послуг входить час роботи спеціалістів та те, скільки людей буде залучено до процесу. Також береться до уваги тоннаж, час роботи вантажного автомобіля та кількість пакувальних матеріалів, які використовуватимуться під час переїзду. У прайсі зазначаються ціни на послуги вантажників за годину, переміщення важких предметів, перевезення майна та замовлення вантажного автомобіля

Дачний та офісний переїзд – тут все ідентично. Спочатку ми робимо попередні розрахунки та оцінюємо складність завдання. У вартість входять послуги мувер, доставка пакувальних матеріалів, замовлення вантажного автомобіля 1,5 або 5 т, транспортування всіх речей. Якщо потрібні додаткові роботи, то це береться до уваги вже за фактом. 

Чому краще звертатися до мувінгової компанії?

Дорого чи ні – питання, що виникає практично у всіх клієнтів, які стикаються з необхідністю квартирного переїзду. Багато хто думає, що краще самостійно все зробити і заощадити гроші. Це велика помилка, яка призводить до небажаних наслідків.

Ми впевнено можемо сказати, що економія у такому складному та багатоетапному процесі недоречна. Власники квартир та приватних будинків, які вирішують виконати все самотужки, стикаються із серйозними проблемами:

  • пошкодження речей – для перевезення дзеркал, побутової техніки, різноманітних речей потрібні пакувальні матеріали. Під ними маються на увазі картонні коробки, повітряно-бульбашкова плівка, папір, скотч. Все це потрібно мати у своєму розпорядженні;
  • відсутність необхідних знань та вмінь – цей пункт пов'язаний із попереднім. Щоб речі в ході переїзду не пошкодилися, потрібно їх правильно упаковувати. Звичайним людям невідомі всі тонкощі такого процесу. Тому після переїзду можна знайти, що щось зламалося, розбилося чи пошкодилося;
  • Великі витрати часу та сил – за відсутності досвіду, часу та всього необхідного квартирний переїзд затягується на кілька тижнів. Щоб усе упаковати, винести, завантажити у вантажний автомобіль, а потім вивантажити та занести до квартири чи до будинку, потрібно багато фізичних сил. А скільки нервів буде витрачено під час переїзду, це взагалі окрема тема.

Виходячи з вищесказаного, можна легко зрозуміти, дорого чи ні користуватися послугами мувінгової компанії. Звісно, ​​це недорого. Набагато простіше і легше довіритися кваліфікованим фахівцям та вирішити проблему у стислий термін.

Переваги компанії «Наш переїзд»

Назвемо наші основні особливості:

  1. Відповідальність за результат – всі речі дбайливо упаковуються та транспортуються до місця призначення. Гарантується збереження майна.
  2. Попередні розрахунки – клієнти отримують всю інформацію, яка їх цікавить.
  3. Надійність – довірившись нам, Ви не помилитеся. Все буде виконано якнайкраще.
  4. Переїзд без клопоту - Вам взагалі не потрібно переживати. Ми беремо на себе всі турботи.
  5. Дотримання термінів – робота виконується у заздалегідь обумовлений час.

Навіть не замислюйтеся над тим, дорого чи ні звертатися до нас. Переїзд – завдання, яке мають виконувати досвідчені фахівці. Звернувшись до мувінгової компанії «Наш переїзд», Ви заощадите час та нерви. У нас розумні ціни на послуги, тож клієнти не переплачують гроші.