Блог

 

У Вам заплановано переїзд офісу на новий об'єкт? Відразу скажемо, що самостійно вирішити це питання досить складно. Якщо Ви цінуєте час та нерви, а також хочете швидко все облаштувати та повернутися до робочого процесу, довіртеся професіоналам! Замовивши послуги «під ключ», Ви позбавитеся турбот і зайвих переживань. Мувери перевезуть все, починаючи з комп'ютерів і закінчуючи канцелярським приладдям. Ви тільки намалюйте собі таку картину: вчора Ви пили чай у звичній обстановці, а вранці насолоджуєтеся філіжанкою ароматної кави вже на іншому місці!

Помилки неправильної роботи

Щоб все було виконано правильно, потрібно знайти компанію, яка надає якісні послуги. Трапляються ситуації, коли клієнти думають, що можна довірити офісний переїзд будь-якій команді вантажників. Економія грошей та непрофесійна робота призводять до неприємних наслідків:

  • пошкоджена техніка;
  • розбите скло меблів;
  • втрачені чи зіпсовані документи;
  • хаос та складнощі з тим, як усе потрібно розставити по місцях;
  • зірвані терміни.

Такі проблеми призводять до нервового зриву і до того, що співробітники компанії довго не можуть розпочати свої обов'язки. Щоб таке не трапилося, слід звертатися до досвідчених мувер, які чудово себе зарекомендували на ринку послуг. Фахівці упаковують усі речі, дбайливо перевозять та розміщують по місцях. Співробітникам нічого не треба робити. Організація офісного переїзду здійснюється на найвищому рівні. Приймаються до уваги побажання замовників, дотримуються норм та встановлених термінів. 

Як ми працюємо?

Зробивши вибір на користь компанії «Наш переїзд», Ви не помилитеся. Ми знаємо всі тонкощі організації офісного переїзду та викладаємось на 100%. Ми працюємо чітко та злагоджено. Офісний переїзд разом з нами буде таким:

  • висока швидкість виконання всіх процесів, але без шкоди якості;
  • широкий спектр додаткових послуг, які включають упаковка речей, маркування, вивіз сміття;
  • переїзд у зручний час та дотримання термінів;
  • надання комплексних рішень, виходячи з обсягу роботи та з особливостей замовлення;
  • ефективна допомога муверів у вирішенні всіх завдань;
  • ретельно спланована робота та відсутність будь-яких проблем;
  • захист оздоблення будівлі та офісних приміщень;
  • вибір оптимального маршруту та облік можливих ризиків;
  • точні розрахунки, що проводяться з метою оцінки вартості офісного переїзду;
  • власні ресурси, під якими маються на увазі досвідчені співробітники та сучасні вантажні автомобілі.

Основні послуги при переїзді офісу

Подача вантажного автомобіля – лише невелика частина роботи. Під організацією офісного переїзду маються на увазі наступні послуги:

  • упаковка оргтехніки, документів та інших речей – для цього використовуються картонні коробки, папір, повітряно-пурпурна плівка, стрейч-плівка. Вироби упаковуються із знанням справи. Тому перевезення майна не завдає клопоту;
  • розбирання та збирання меблів – затребувана послуга, оскільки часто неможливе винесення та перевезення меблів у зібраному вигляді. У таких випадках мувери спочатку розбирають меблі, потім розміщують у вантажному автомобілі, заносять до нового офісного приміщення і потім усе збирають;
  • розставляння предметів – на завершальному етапі меблі та інші речі розставляються по місцях відповідно до попередньо розробленого плану. Завдяки такій послузі співробітники офісу можуть відразу приступати до своїх обов'язків, коли закінчиться офісний переїзд.

Критерії вибору надійної компанії

Пошук перевізника – важливе питання, якого потрібно підійти з усією відповідальністю. Від цього залежить кінцевий результат і те скільки часу знадобиться на організацію переїзду. До ключових критеріїв вибору мувінгової компанії належить:

  • досвід – щоб все пройшло якнайкраще, вибирайте фахівців, які мають досвід саме в офісних перевезеннях. У такому процесі є багато нюансів, у яких треба розумітися;
  • репутація – мувінгова компанія з бездоганною репутацією приділяє увагу кожному клієнту та надає якісні послуги;
  • відгуки та рекомендації - пошукайте в інтернеті інформацію про діяльність організації та запитуйте у знайомих, чи користувалися вони послугами муверів;
  • гарантії – професіонали беруть він відповідальність результат роботи. Тому забезпечується цілісність та збереження майна;
  • транспортні засоби – вантажні автомобілі різної тоннажності для будь-яких завдань;
  • витратні матеріали – Ви не повинні думати про те, де взяти коробки для офісної техніки та повітряно-пухирчасту плівку. Мувінгова компанія повинна надавати всі пакувальні матеріали;
  • Перелік послуг – мається на увазі збирання/розбирання меблів, навантаження речей, облаштування нового офісу та багато інших процесів. Добре, коли надаються комплексні послуги, а клієнт ні про що не замислюється.

«Наш переїзд» - надійна мувінгова компанія, що відповідає всім вищезазначеним критеріям. Ми маємо власний автопарк, що складається з сучасних транспортних засобів, які знаходяться в ідеальному технічному стані. Ми організовуємо офісні переїзди будь-якого рівня складності, починаючи з невеликих компаній та закінчуючи корпораціями. Також у розпорядженні фахівців єпакувальні матеріали у достатній кількості. Ми привеземо з собою все необхідне, правильно запакуємо речі і забезпечимо їхню безпеку.

Етапи офісного переїзду: як усе відбувається?

Організація офісного переїзду потребує певних знань та вмінь. У нас є і те, й інше. Для досягнення найкращих результатів нами розроблено чіткий план дій, якого всі суворо дотримуються.

Офісний переїзд складається з таких основних етапів:

  1. Підготовка – мається на увазі оцінка майбутнього переїзду. Менеджер приїжджає в офіс клієнта та розглядає все навколо. Він визначається з обсягом робіт та яке майно необхідно перевезти. Столи, техніка, стільці, дрібне начиння. Все береться до уваги.
  2. Прорахунок - офісний переїзд прораховується на калькуляторі. Фахівець визначає, скільки потрібно картонних коробок, стрейч-плівки, повітряно-бульбашкової плівки. Також калькулюється час, за який мувери впораються з усіма поставленими завданнями.
  3. Робота відповідно до плану – бригадир, який приїжджає на переїзд разом із муверами, виконує замовлення. Мається на увазі упаковка речей, завантаження у вантажний автомобіль, перевезення та розміщення всіх речей по місцях.

Ще важливим моментом в організації офісного переїзду є маркування майна. Перевезення величезної кількості речей – складне завдання. Щоб спростити її, виконується маркування. Для такої мети використовують стікери, за допомогою яких ідентифікуються речі. При упаковці меблів коробки нумеруються та підписуються. Таким чином, суттєво полегшується офісний переїзд і все виконується набагато швидше.

Переваги офісу з компанією «Наш переїзд»

Організація офісного переїзду – завдання, про яке знаємо буквально все. Переїзд офісу з професійними муверами є вигідним рішенням, тому що ми маємо значні переваги:

  1. Зручно, надійно та швидко – головні принципи, від яких ми не відступаємо. Тому результати співпраці з надійною мувінговою компанією виправдовують очікування.
  2. Послуги «під ключ» – ми не просто служба, за допомогою якої можна перевезти меблі, речі. Наші фахівці звалюють на свої плечі всі процеси, пов'язані з офісним переїздом.
  3. Фіксована вартість – ми назвемо ціну, яка не змінюватиметься під час роботи. У вартість включаються усі процеси. У вибраний день та у вказаний час мувери приїжджають на об'єкт з інструментами для розбирання меблів та з витратними матеріалами.
  4. Збереження майна – нам можна у всьому довіряти. Речі, меблі, комп'ютери упаковуються так, щоби при перевезенні вони не пошкодилися. Ми несемо відповідальність за свої дії та акуратно поводимося з майном.
  5. Складання плану – забезпечується індивідуальний підхід до вирішення кожного завдання. Організація офісного переїзду є нашою спеціалізацією. Ми правильно перевозимо і важкі сейфи, улюблені квіти бухгалтера, і різноманітну техніку.

Скільки коштує замовити переїзд?

Вартість організації офісного переїзду залежить від різних факторів. До них відноситься обсяг роботи, відстань між двома пунктами, а також який саме вантажний автомобіль використовується. Ще вартість послуг входять додаткові роботи. З актуальними тарифами завжди можна ознайомитись на сайті. Ми не завищуємо вартість послуг, але гарантуємо виконання всіх процесів на належному рівні. 

Як замовити перевезення офісу?

Ми пропонуємо два варіанти. Перше рішення можна зв'язатися з менеджером по телефонам, вказаним на сайті. Представник мувінгової компанії Вас вислухає, дасть відповіді на запитання та оформить заявку. Друге рішення – наповнення спеціальної форми. На це йде небагато часу. Ви вказуєте основну інформацію, яка стосується майбутнього переїзду, та надсилаєте нам. Ми оперативно ознайомлюємося з повідомленням та зв'язуємося з Вами для подальшої роботи. 

З нами Ви не втратите жодної скріпки

«Наш переїзд» - мувінгова компанія, яка має колосальний досвід в організації офісних переїздів. Кожен співробітник відповідає за свою роботу. З нами Ви більше не думатимете про те, що перевезення техніки, документів, меблів – хаос, загублені речі та витрачені нерви. Ми дбайливо ставимося до майна, дотримуємось обумовлених термінів і виконуємо поетапно всі процеси. З нами офісний переїзд стає радісною подією, оскільки це зміни на краще і гарний настрій!